Так стверджує наука)))) Хто ми такі, щоб з нею сперечатися ?;)
І знову дослідження від сайту знайомств Match.com, яке має всі шанси змінити твоє життя! Або хоча б ту її частину, яка стосується листування з протилежною статтю.
Спеціально вивчені проводити дослідження люди проаналізували переписку 5765 чоловік і дізналися, що 40% жителів нашої планети, які думають тільки про секс 10-ки разів в день, активно використовують у своїх повідомленнях емодзі. У той час як ті, хто нейтрально налаштований до сексу (іншими словами мислить про нього всього пару разів в день), вкрай рідко вживає емодзі у власних повідомленнях.
Цей підсумок підтвердив дослідження дворічної давності такого ж Match.com на ту ж тему (мабуть, команда дослідників з того часу цілком змінилася). У 2014 році стало відомо, що ті, хто активно використовує функцію емодзі, займається сексом в два рази частіше, чим ті, хто нехтує цим досягненням цивілізації.
До речі, відомо також, які емодзі користуються найбільшою популярністю. На першому місці – емодзі з очима-серцями, на другому – емодзі-поцілунок, на 3-му – емодзі-кіт з очима-серцями (дані зібрані в «Твіттері» південноамериканських користувачів в період з 1 липня до 16 серпня 2015 року). Причому ці три емодзі однаково знамениті і у хлопців, і у жінок.
Загалом, якщо ти бажаєш натякнути дівчині, щоб вона бачила в тобі не зовсім лише дружина, а й коханця, пішли їй смайлик з очима-серцями. Але будь обережний: емодзі на Apple і Android мають абсолютно різний характер.