На YouTube можна знайти не одне відео на цю тему, але викладене в листопаді 2017 року користувачок Дайей (Daiya) зміг обігнати всі інші і в середині грудня набрало більше 750 тис. Переглядів. Дівчина нафарбувала ліву половину обличчя по-південнокорейських, праву – по-японськи. Врахуємо, що по відношенню до глядача все навпаки.
Дайя кореянка, і вона вважає, що на її батьківщині роблять макіяж яскравіше і часто вдаються до наступної палітрі:
- помаранчевий,
- червоний,
- рожевий,
- коричневий.
Японки схиляються до нюдовості, до пастельним тонам – Дайя називає бежевий, рожевий кораловий і помаранчевий кораловий. Особливо відрізняються губи: на її думку, співвітчизниці більше люблять висловлювати колір, для чого накладають шари яскраво-червоних Тінто, а японки акцентують на обсязі і часто користуються глянцевими рожевими помадами. До брів у них теж інший підхід – олівця з його ясними лініями воліють кисть з тінями. Однак японські брови у Дайі вийшли помітніше, тому що відповідають тону волосся, тоді як кореянки домагаються трохи більше світлого, коричневого. А ось вії вони люблять робити помітними шляхом нарощування, а розташовані праворуч Дайя просто завила. Але без туші не обійшлося ні там ні там.
Що стосується тональної основи, то неможливо сперечатися з Дайей: в обох країнах перевагу віддають світлій шкірі, для чого часто вибирають CC-крем. Щоб зробити її однорідною, блогер використовувала базу, що приховує почервоніння. Далі корейської половині особи дівчина надала матовість, японську забезпечила блиском, особливо на вилицях. Для рум’ян Дайя відповідно застосувала косі лінії і кола. Додамо, що наносила вона косметику різних брендів – Etude House, Natural Republic, Sephora та ін., – при цьому на корейську половину часом японські засоби і навпаки, оскільки в асортименті різних компаній можна знайти підходяще для цих стилів макіяжу. Так, блогер використовувала консилер Etude House Big Cover Cushion, тільки для корейської частини – ванільний тон, для японської – персиково-рожевий.
Явно йде взаємне натхнення
Ось така версія висувається Дайей щодо того, чим відрізняється корейський макіяж від японського. При цьому, безумовно, в обох країнах є прихильники різних стилів і постійно йде обмін ідеями. І судячи з усього, багато японки сьогодні хочуть виглядати як корейські зірки серіалів і поп-музики. Там теж спостерігається Халл, або корейська хвиля. Воно й не дивно, адже вона дісталася навіть до нас, Європи і США, а Японія і Республіка Корея – найближчі сусіди. Нещодавно національна японська газета «Еміурі сімбун» сказала, що сусідська косметика забезпечила після дорама, особливо «Зимової сонати» в 2003 році, і кей-попа, особливо Girls ‘Generation і Big Bang в 2010, вже третю хвилю Халл.