Цікаве

Чим зайняти малюка в поїзді?діти 6-12 місяців

Діти в поїзді вимагають від матері особливої ​​уваги. Чи не у всіх батьків вийде захопити малюка так, щоб він просидів на одному місці кілька годин. А шлях має бути довгий. Особливо важко дітям перебувати в замкнутому просторі: по вагону гуляти мати не дозволить, тому доведеться сидіти на дивані і чимось займатися.
Вихід лише один – всю дорогу веселити малюка, не дозволяючи занудьгувати ні на хвилинку.

Всі дитячі психологи в один голос рекомендують брати з собою в поїзд 2-3 його улюблені іграшки. Це заспокоїть його і дасть можливість відчути себе «як вдома». Якщо Ваша дитина малесенький – беріть побільше брязкалець. Наприклад, Банні тріо від компанії Tiny Love. Брязкальце з шарудять елементами допоможе розважити малюка.

Іграшки на кшталт книг з наклейками, магнітних дощечок або альбомів для малювання, також шнурівки, пазли, розмальовки – справжнє спасіння в дорозі. Вони не займають багато місця у вантажі, відволікають малюка на рекордний термін і забезпечують умовну тишу в купі.

Ну і звичайно ж, оволодієте наклейки або іграшки на липучках, які чіпляються до будь-якої поверхні не залишають слідів.

У століття високих технологій діти не обходяться і без різних ноутбуків, планшетів, ДВД-програвачів з пісеньками, іграми, аудіосказкі, мультиками (в поїзд не нехтуйте заволодіти навушники, щоб не заважати сусідам).

Для того щоб відвернути малюка в дорозі, згодиться навіть звичайний мобільний телефон. Тільки на нього необхідно завчасно скинути вибірку цікавих картинок з тваринами, машинками. Намагайтеся підібрати приємний матеріал з «історією». Наприклад, про крокодила або пожежну машинку можна цілу лекцію прочитати.

Змінюють один одного пейзажі за вікном – хороший привід проявити уяву. Припустимо, бачимо будиночок серед поля: «Дивись, який будиночок. Як ти думаєш, хто там живе? Ведмідь? А хто до нього прибуває в гості? » і т.д. Або почати раптом самої говорити щось із серії «про що бачу, про те й співаю».

Можна гратися з цукеркою або печивом: вгадав – з’їв (все по-чесному і «корисливого інтересу» у малюка більше). Обов’язково даємо малюкові побути ведучим – замість концентрації уваги нехай розвиває дрібну моторику.

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code